pdficon2Το μάθημα του ΄21

Όταν σκέφτομαι το 21, δεν μπορώ να μη συγκινηθώ, να μη θαυμάσω, να μην απορήσω.

Πώς τούτοι οι άνθρωποι που τους λέγανε «ραγιάδες» και δεν είχαν γνωρίσει παρά τον Τούρκο αφέντη, παρά την κατοχή και την κυριαρχία, πώς γνώριζαν τόσο καλά την αξία της ελευθερίας.

Κι απ’ την άλλη, πώς χωρίς οργάνωση, χωρίς προηγούμενη εκπαίδευση πήραν τα όπλα και κατάφεραν από μονάδες και μπουλούκι να γίνουν «στρατός» (με όποιες αδυναμίες).

Πώς μπόρεσαν να αναπτύξουν συλλογική συνείδηση, να δράσουν ως ομάδα, σύνολο.

Γιατί τούτο είναι τελικά το ζήτημα, τούτη η αρετή, εδώ πρέπει να στοχεύσει το σχολείο και η εκπαίδευση σήμερα: στο «εμείς» του σοφού Μακρυγιάννη.

Αν εμείς οι Έλληνες της σύγχρονης Ελλάδας μπορέσουμε να σταθούμε σε κείνο το ύψος των Αγωνιστών του 21 και ξεπερνώντας τα εγώ μας, τις ατομικές μας διαφορές, φτάσουμε να αναλογιστούμε σοβαρά και υπεύθυνα την έννοια του αληθινού «πολίτη», την έννοια της πραγματικής «δημοκρατίας», αλλά και κείνη της «συλλογικότητας».

Αν δηλαδή ενώσουμε, αντί να χωρίσουμε, τις διαφορές μας, τις φωνές μας, σε έναν διά-λογο για το:

            Ποια Ελλάδα χώρα θέλουμε

            Ποιον Έλληνα πολίτη θέλουμε (υποχρεώσεις – δικαιώματα)

Τότε μπορούμε να μιλάμε για ελευθερία, κοινωνία, πρόοδο, πολιτισμό.


Η Λέσβος στην Επανάσταση του 1821

Η γεωγραφική θέση της Λέσβου αλλά και η σημασία που της απέδιδαν οι Τούρκοι για την ασφάλεια της οθωμανικής αυτοκρατορίας δεν επέτρεψαν στο νησί να κινητοποιηθεί αμέσως με την κήρυξη της Ελληνικής Επανάστασης του 1821.

Το λιμάνι της Μυτιλήνης, που απ’ τον προηγούμενο αιώνα είχε γίνει απ’ τις πιο σημαντικές βάσεις του τουρκικού στόλου, χρησίμευσε από το 1821 τόσο σαν ορμητήριο όσο και σαν καταφύγιό του, δεδομένης της δράσης του στο Αιγαίο.

Η Ερεσός πρώτη δίνει το παρόν στον αγώνα, στην ιστορική ακρογιαλιά της, όπου κάποτε άραζαν τα πλοία του φημισμένου στόλου της, λαμβάνει χώρα το πρώτο ναυτικό γεγονός: η πυρπόληση του σουλτανικού δίκροτου, του ξακουστού «Φερμάντιγνεμέζ» από τον Παπανικολή στις 27 Μαΐου 1821.

Ο Ιγν. Παπάζογλου παραθέτει για το κατόρθωμα αυτό δυο αυθεντικές μαρτυρίες. [1]Η μια από εκκλησιαστικό βιβλίο του Ιερού ναού της Παναγίας λέγει: «Σακελλάριος Παπά Εμμανουήλ 1821 Μαϊου 27 ημέρα Παρασκευή, εκάγη το καράβι το πεϊλίδικο εδώ εις την Ερεσόν κάτω, το οποίον ήτο μεγάλο καλπάκι καλντιράν, είχε άνθρωποι μέσα έως επτακόσιοι και μόλις εγλύτωσαν οι διακόσιοι τους δε λοιπούς τους εχάλασαν κάτω οι κλέπται και μερικοί επνίγησαν εις την θάλασσαν. Μετά δε ημέρας οκτώ ήλθανε πάλι τέσσερα καράβια από τα ίδια και εξεγύμνωσαν το καράβι αυτό, επήραν και τα τόπια του και οι χωριανοί χριστιανοί έφυγαν εις τα βουνά δια να γλυτώσουν.»

Η άλλη από βιβλίο κάποιου πρόκριτου Ερεσιώτη, αυτόπτη μάρτυρα της καταστροφής: «Την ιδίαν ημέραν που κάγηκε το μπιγλίδικο το καράβι κι άνθρωποι από το καράβι φεύγοντας ευρήκαν τον πατέρα μου και τον εσκότωσαν και μαθαίνοντας επήγαμε από τις προεστοί και το κονάκι δια να πάρωμεν άγδειαν μάλιστα μας έδωσε και άνθρωπόν του ένα αράπη. Θάφτοντάς τον στέλνει ο Μουσταφά Αγάς και με βάνει στη φυλακή ημέρες οκτώ και μου πήρε τσιριμέ ορφλάν γρόσια 923 μου πήρε και ο παραμπέγης γρόσια 250».

Το γεγονός αυτό στην Ερεσό δίνει την αφορμή για τη γνωστή σφαγή στο Αϊβαλί και στο Μοσχονήσι στις πρώτες μέρες του Ιουνίου, αλλά και στη σφαγή Μυτιληνιών χριστιανών τη μέρα της πυρπόλησης του δίκροτου, γνωστή ως «μεγάλο τζουλούσι».

Σύμφωνα με Κώδικα της Μητρόπολης Μυτιλήνης, την Πέμπτη 27 Μαΐου 1821 σφάχτηκαν στην αγορά της Μυτιλήνης 43 χριστιανοί και λεηλατήθηκαν σπίτια και μαγαζιά. Ακόμα δυο σκοτώθηκαν στην περιοχή Κεραμειών. Όλοι τους από εξαγριωμένα μπουλούκια άτακτων από την ασιατική ακτή, τους γνωστούς βασιβουζούκους, με τους οποίους είχε ενισχυθεί δεδομένης της ελληνικής επανάστασης η φρουρά της Μυτιλήνης.

Τις ίδιες μέρες, στον συνήθη εκτός κάστρου τόπο εκτελέσεων στην περιοχή της Παπτσούδας, όπου σήμερα η οδός Διονυσίου, εκτελούνται με απαγχονισμό από όργανα της Οθωμανικής Αρχής οι Φιλικοί Γιαννάκης Λεμονής ή Κοντογδής και Χατζηγρηγόρης Ιωάννου [2]

Στην κρίσιμη αυτή στιγμή για τους Έλληνες ενεφανίσθη ο Μουσταφά Αγάς Κουλαξίζης, που βγήκε στους δρόμους και καθησύχασε τον εξαγριωμένο Τουρκικό όχλο, σταμάτησε το κακό κι έσωσε τους Μυτιληναίους ραγιάδες από βέβαιη γενική σφαγή. Λόγω αυτού κυρίως του ρόλου του Μουσταφά Αγά στη διάρκεια της σφαγής μεταξύ των χριστιανών του νησιού δημιουργείται ο μύθος του «φιλοραγιά» Μουσταφά. [3]

Τότε, οι ραγιάδες της Μυτιλήνης ζήτησαν με κρυφή αναφορά, την οποία υπέγραψαν και μερικοί ντόπιοι σημαίνοντες Τούρκοι για διοικητή τους τον Τούρκο συμπατριώτη τους, Μουσταφά Αγά Κουλαξίζη. Πραγματικά, με φιρμάνι στις αρχές τού 1922 ο σουλτάνος διορίζει ως Ναζίρ Αγά τον Μουσταφά Κουλαξίζη. Το ναζιράτο του περιελάμβανε τη Λέσβο, το Αϊβαλί, το Μοσχονήσι και τα άλλα νησιά, το Αγιασμάτ και την περιφέρεια Αδραμυττίου.

Όπως σημειώνει ο Σ. Μπαλάσκας, σε όλη τη διάρκεια της ελληνικής επανάστασης, ο Μουσταφά Αγάς «ισορροπεί» μεταξύ των δυο σύνοικων στοιχείων του νησιού, των Ελλήνων και των Τούρκων, πάντα όμως σε όφελος των προσωπικών του συμφερόντων. Περιτειχίζει τη Μυτιλήνη για να την προστατεύσει δήθεν από Έλληνες αντάρτες στα βουνά του νησιού και Λέσβιους και Αϊβαλιώτες, που στη διάρκεια των γεγονότων τού 1821 διέφυγαν στις Κυκλάδες. Από την άλλη, με έξοδά του στέλνει στις απέναντι ακτές τους Τούρκους βασιβουζούκους. Ακόμα συμφιλιώνει τους φίλους με την επανάσταση Μυτιληνιούς με τους συντηρητικούς συμπατριώτες τους.

Την εποχή αυτή προβάλλεται στην ιστορία της Λέσβου η συμπαθητική φυσιογνωμία του Παλαιολόγου Λεμονή από τη Μυτιλήνη, έμπορος με μεγάλη επιτυχία στην Κωνσταντινούπολη και Οδησσό.

Ο Παλαιολόγος Λεμονής μυήθηκε στη Φιλική Εταιρεία από τον Εμμανουήλ Ξάνθο και ενστερνίστηκε τον σκοπό της Εταιρείας ως ιεραποστολή. Έρχεται στη Μυτιλήνη και οργανώνει την πρώτη ομάδα Φιλικών. Στη συνέχεια επιστρέφει στη Ρωσία και ακολουθεί τον Αλέξανδρο Υψηλάντη στο Δραγατσάνι. Μετά την καταστροφή του Ιερού Λόχου κατεβαίνει στην επαναστατημένη Ελλάδα, ενώ στη Μυτιλήνη οι Τούρκοι κρεμάνε τον αδερφό και τον γαμπρό του, προκρίτους της πόλης, μυημένους στη Φιλική από κείνον. [4]

Επίμονος αγωνιστής ο Π. Λεμονής προσπαθεί από την Τήνο να συγκροτήσει ένα εκστρατευτικό σώμα από φυγάδες Λέσβιους για να ελευθερώσουν το νησί. Γράφει συνεχώς στην Κυβέρνηση και, όταν εκείνοι με τη φωνή της λογικής του απαντούν πως το σχέδιο του θα είναι καταστρεπτικό για τους ίδιους και τον πληθυσμό της Λέσβου, καταφέρεται βίαια εναντίον των αρχών, ώσπου αποφασίζεται η απέλασή του, που όμως την προλαβαίνει μια μεγάλη επιδημία στην Τήνο, θύμα της οποίας υπήρξε και ο Π. Λεμονής.



Ι. Παπάζογλου, Ιστορία της Ερεσού, Αθήνα, 1981, σ. 103-4

Π. Ι. Σαμάρα «Η Μυτιλήνη στον ΙΘ΄ αιώνα», Ποιμήν Μυτιλήνης, τεύχος Οκτ./Νοεμ. 1941, σ. 170 και

Π. Ι. Σαμάρα, Κουλαξίζηδες, Μυτιλήνη 1946, σσ. 8 - 9

Σχετικές πληροφορίες στο άρθρο του Στρατή Μπαλάσκα «Η Αγιάσος, η Επανάσταση του 1821 και η φαμίλια των Κουλαξίζηδων», εφημ. ΕΜΠΡΟΣ, 13 Απριλίου 2012

Ι.Δ.Κοντή, Λεσβιακό πολύπτυχο, από την ιστορία, την τέχνη και τη λογοτεχνία, Αιολίδα, β΄εκδ. 2011, σ. 186-8

ΣΚΥΛΟΠΑΡΕΑΣ ΚΑΛΛΟΝΗΣ ΑΝΑΒΑΣΗΣ

DogsOι παλιές χρυσές εποχές, που έδεναν τα σκυλιά με τα λουκάνικα ή τα λουκάνικα με τα σκυλιά, αυτό δεν έχει ακόμα διευκρινιστεί, πέρασαν και πάνε.

Στις μέρες που ζούμε τις κρίσεως και του ζόφου, χάθηκαν τα λουκάνικα ακόμα και από τα λεξικά.

Η πείνα έριξε το πέπλο της πάνω σε ανθρώπους και σκυλιά. Οι μεν άνθρωποι σκλαβώθηκαν σε τραπεζίτες και τοκογλύφους, τα δε σκυλιά ελευθερώθηκαν, έφτιαξαν αγέλες και γυρίζουν στις γειτονιές και στις πλατείες, δημιουργώντας ένα μοναδικό οικοσύστημα το λεγόμενο σκυλοσύστημα Καλλονής!

Μοναδικό και ανεπανάληπτο ήλθε στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος των επιστημόνων, όχι μόνο της Ελλάδας αλλά και όλου του κόσμου.

Τόσο διάσημο όσο και η σαρδέλα Καλλονής!

Όλη τη μέρα οι αγέλες των σκύλων τριγυρίζουν ελεύθερες και βοηθούν σημαντικά στο καθάρισμα (γλείψιμο) των κάδων αποκομιδής των σκουπιδιών, απ’ ότι φαγώσιμο και οργανικό υπάρχει.

Έτσι όταν έλθει επιτέλους η αλησμόνητη ημέρα της αποκομιδής των σκουπιδιών, (οι μέρες αυτές ως γνωστόν έχουν κηρυχτεί αργίες όχι μόνο στη Καλλονή αλλά και σε ολόκληρη σχεδόν την Λεσβιακή ύπαιθρο), δεν βρίσκουν κανένα οργανικό υπόλειμμα να μαζέψουν. Έτσι πρώτον μειώνονται αισθητά τα έξοδα αποκομιδής (πετρέλαιο, υπάλληλοι, χωματερές) δεύτερον γίνεται ταυτόχρονα η ανακύκλωση των σκουπιδιών, με την καλύτερη δυνατή διαλογή.

Μεγάλο κέρδος για τον πολυάσχολο, αλλά και τόσο ευέλικτο δήμο Λέσβου!!!

Ενώ αυτά συνέβαιναν την ημέρα, το βράδυ περίμενε τους Καλλονιάτες κάτι το μοναδικό…

Η συμφωνική της σκυλοπαρέας!!!

Συναυλία πολυφωνική με όλων των ειδών τα γρυλίσματα, με όλων των ειδών τα γαβγίσματα, για να είναι ο ύπνος των Καλλονιατών ελαφρύς και από πάσης σατανικής φαντασίας απαλλαγμένος!!!

Τι ομορφιά ! τι μαγεία μοναδική, με ένα σκυλοσύστημα αρωγός και συμπαραστάτης στις δύσκολες τούτες μέρες !

Τα ωραία πράγματα δεν κρατάνε για πολύ, δυστυχώς, η ζωή τους είναι εφήμερη.

Η σκυλοπαρέα και το σκυλοσύστημά της μπήκε στο μάτι της πρωτεύουσας, στο μάτι της Μυτιλήνης, που έσπευσε αμέσως να το οικειοποιηθεί!

Ότι έκανε πάντα, όπως με το Δήμο, παλαιότερα με το αεροδρόμιο, πρόσφατα με το λιμάνι του Σιγρίου, το γήπεδο, την ΑΕΛΚ, τις δημόσιες υπηρεσίες κλπ

Ότι καλό και ωραίο υπάρχει στη Λεσβιακή ύπαιθρο, πρέπει να μεταφερθεί στη Ρώμη, συγγνώμη στη Μυτιλήνη!

Αυτό κρατάει από την αρχαιότητα μέχρι σήμερα, χωρίς κανένα χρονικό διάλλειμα!

Το θράσος όμως της πρωτεύουσας ξεπερνά κάθε προηγούμενο, μαζί με την σκυλοπαρέα, απαιτεί τον πρωτοπόρο, καλύτερα λειτουργούντα και πιο οργανωμένο, βιολογικό Καλλονής!

Φτάνει πια! Κάτι πρέπει να μείνει και στη Καλλονή!

Ο κόσμος ξεσηκώνεται! Μεγάλες διαδηλώσεις λαμβάνουν χώρα στην πλατεία Καλλονής!

Συνθήματα όπως τα παρακάτω δονούν την Καλλονή:

Η ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΑΠΑΙΤΕΙ ΑΠΟΚΕΝΤΡΩΣΗ

ΟΧΙ ΣΤΟΝ ΥΔΡΟΚΕΦΑΛΙΣΜΟ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΛΕΣΒΟΥ

ΤΑ ΑΔΕΣΠΟΤΑ ΑΝΟΙΚΟΥΝ ΣΤΗΝ ΚΑΛΛΟΝΗ

ΚΑΤΩ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΑΠ ΤΟΝ ΒΙΟΛΟΓΙΚΟ ΚΑΛΛΟΝΗΣ

Η ΠΛΑΤΕΙΑ ΑΝΟΙΚΕΙ ΣΤΑ ΣΚΥΛΙΑ

Μερικοί άρχισαν απεργία πείνας κάτω από το άγαλμα του ΕΛ ΒΕΝΙΖΕΛΟΥ στην πλατεία και άλλοι κάτω από το άγαλμα του ΠΑΠΑΓΙΩΡΓΗ στη Ζωοδόχο Πηγή!

Λέτε να καταφέρουν κάτι;

Διασκέδαση & Νεολαίαpdficon2

στην Καλλονή

γράφει η Ελένη - Άρτεμις Βρατσάνου

people funEπιστρέφοντας στον τόπο μου μετά το τέλος των σπουδών μου, η προσαρμογή μου είχε στην αρχή ένα βαθμό δυσκολίας. Ως φοιτήτρια είχα συνηθίσει να ζω με συγκεκριμένους ρυθμούς και ξαφνικά έπρεπε να εγκλιματιστώ σε καινούργια δεδομένα.

Με χαρά όμως διαπίστωσα πως η Καλλονή μας δεν υστερεί σε τίποτα όσον αφορά τον τρόπο διασκέδασης από άλλες, σύγχρονες, μεγάλες πόλεις.

Καταρχήν, στα μέσα καλοκαιριού, είχα την τύχη να συμμετάσχω στην θεατρική – αφηγηματική παράσταση «Φωνές της Μικρασίας», που διοργάνωσε ο Σύλλογος Καλλονιατών, και να έρθω σε επαφή με την θεατρική ομάδα της πόλης μας. Έτσι έμαθα ότι ο πολιτιστικός μας σύλλογος διαθέτει προγράμματα απασχόλησης ατόμων, ανεξαρτήτου ηλικίας, με σκοπό την εκμάθηση της ζωγραφικής ή της γλυπτικής τέχνης, προγράμματα χορού και γυμναστικής.

Έχοντας ήδη παραστεί σε μία από τις εκθέσεις ζωγραφικής και γλυπτικής, βρήκα την ιδέα να συμμετάσχω κι εγώ η ίδια πολύ ενδιαφέρουσα, αφού η εκμάθηση των συγκεκριμένων τεχνών αποτελεί έναν ευχάριστο τρόπο έκφρασης του εσωτερικού μας κόσμου καθώς και τρόπο αξιοποίησης του ελεύθερου χρόνου μας εποικοδομητικά.

Επιπροσθέτως, η πόλη προσφέρει επιλογές για νυχτερινή έξοδο και καφέ. Οι βραδιές κουίζ, τα πάρτυ των μαθητών για την πολυπόθητη πενθήμερη εκδρομή τους με ανέτρεξαν με νοσταλγία στα δικά μου μαθητικά χρόνια και μου έδωσαν την ευκαιρία να συναντηθώ ξανά με παλιούς, αγαπημένους φίλους.

Η λειτουργία σινεμά από πέρυσι αποτέλεσε μία ευχάριστη έκπληξη για τους λάτρεις του κινηματογράφου στην Καλλονή και είναι ένας ιδανικός τρόπος για να απολαύσει κάποιος μία όμορφη ταινία που θα τον χαλαρώσει και θα τον ταξιδέψει.

Καθώς ζούμε σε περίοδο έντονης κρίσης που μπορεί να οδηγήσει τα νέα άτομα σε λάθος επιλογές, η Καλλονή μας προσφέρει την επιλογή της ψυχαγωγίας, τη δυνατότητα να ξεφύγουμε έστω και λίγο από τα προβλήματα της καθημερινότητας, να έρθουμε κοντά με τους συντοπίτες μας, αλλά και να γνωρίσουμε νέους ανθρώπους.

Δίνει η ίδια στον εαυτό της την ευκαιρία να αναδειχθεί ως πόλη.

ΠΕΝΘΗ

Πέθανε στο Κεράμι η Κατίνα Κατανάκη συζ. Ζαφειρίου στις 10-4-13

Πέθανε στη Σκάλα Καλλονής η Ιφιγένεια Θεοδοσίου συζ. Εμμανουήλ στις 19-4-13

Πέθανε στην Καλλονή ο Ευστράτιος Μανώλης του Γαβριήλ στις 26-4 13.

Πέθανε στη Καλλονή ο Δημήτριος Ψαραδέλλης του Στυλιανού στις 2-5-13.

Πέθανε στη Καλλονή ο Γεώργιος Αντωνιάδης στις 9-5-13.

Πέθανε στη Καλλονή η Αφροδίτη Μυτάκου στις 11-5-13.

Πέθανε στη Σκάλα Καλλονής η Ευθυμία Τσεσμελή στις 26-513.

Πέθανε στα Δάφια ο Νικόλαος Βακιρλής στις 16-5-13.

Πέθανε στα Δάφια η Μελπομένη Μπάνη Βογιατζή στις 1-6-13. Βίωσε τον θάνατο του αγαπημένου της γιου Μιχάλη Βογιατζή.

Πέθανε στη Καλλονή η Μαρία Γανώση στις 8-6-13.

Πέθανε στη Καλλονή ο Μενέλαος Καραμπέτσος στις 13-6-13.

 θερμά συλλυπητήρια

Φωτογραφίες

 Εκδρομή του Συλλόγου Καλλονιατών στα Τρίκαλα Κορινθίας και Ζήρεια, 15/11/2015
 Εκδρομή του Συλλόγου στην Αγία Θεοδώρα Βάστας, στην Αρκαδία 11/5/2014
 Εκδρομή του Συλλόγου στη Μονή Κοιμήσεως Θεοτόκου και Ωρωπό 06/04/2014
 Εκδρομή του Συλλόγου στη Μονή Μαλεβής 06/04/2013  
 Εκδρομή του Συλλόγου στον Πόρο 26/05/2013  
 Γαϊδουροδρομίες Δαφίων, Ιούλιος 2013
  Γιορτή της Αντάμωσης, Αυγουστος 2013 camera icon 1sm
 "Φωνές από τη Μικρασία", Αύγουστος 2013 camera icon 1sm
 Τα σαντούρια του Αναγνωστηρίου Αγιάσου, Αύγουστος 2013  camera icon 1sm

Video

 Εκδρομή του Συλλόγου στην Αγία Θεοδώρα Βάστας, στην Αρκαδία 11/5/2014
 Πρωτοχρονιάτικη πίτα 2014 στις Πλαταιές video icon 1sm
 Εκδρομή του Συλλόγου στη Μονή Μαλεβής 6/4/2013
 Η γιορτή της Αντάμωσης, Χάνια Καλλονής Αύγουστος 2013 video icon 1sm
 Φωνές της Μικρασίας, Λουτρό Καλλονής Αύγουστος 2013 video icon 1sm
 Τα σαντούρια του Αναγνωστηρίου Αγιάσου, Λουτρό Καλλονής Αύγουστος 2013 video icon 1sm
 Εκδρομή του Συλλόγου στην Αμφίκλεια, Νοέμβριος 2013 video icon 1sm
 Παρουσίαση του συγγραφικού έργου του Στρατή Μισγύρη - Αύγιυστος 2014
video icon 1sm
Ο Όμοιλος Φίλων της Φυσης Αγούδουρας παρουσιάζει: Ίσσα video icon 1sm
 Όμιλος Φϊλων της Φύσης Αγούδουρας: οδοιπορικό στην Καλή Λαγκάδα, Πήγαδο, Κρυφή Παναγιά και Προφήτη Ηλία video icon 1sm
 Όμιλος Φίλων της Φύσης Αγούδουρας: οδοιπορικό στον Κλαπάδο της Λέσβου video icon 1sm
 Θεατρική παράσταση "ΚΟΦΤΟΥ ΤΑ ΦΤΕΡΑ", Καλλονή, Αύγουστος 2015
video icon 1sm 
 Μετανάστες "...ΟΠΩΣ ΤΟΤΕ ΚΑΙ ΤΩΡΑ", Καλλονή, Αύγουστος 2015 video icon 1sm
 ΟΤΑΝ Η ΛΗΓΟΥΣΑ ΕΙΝΑΙ ΜΑΚΡΑ, Καλλονή, Αύγουστος 2016
video icon 1sm
 ΣΤΑ ΜΟΝΟΠΑΤΙΑ ΤΟΥ ΕΡΩΤΑ, Καλλονή, Αύγουστος 2017 video icon 1sm

το περιοδικό

τελευταίο τεύχος

Kalloniatika 162  Cover

διαβάστε το

προηγούμενα τεύχη

 

η σύνταξη

Γενικά

Το περιοδικό του Συλλόγου Καλλονιατών "Τα Καλλονιάτικα" κυκλοφορεί σε τρίμηνες εκδόσεις (4 φορές το χρόνο) και διανέμεται στα μέλη ταχυδρομικά με ετήσια συνδρομή 20 ευρώ για την Ελλάδα και 50 ευρώ για το εξωτερικό.

Συντακτική Επιτροπή

Αντιγόνη Μώρου, Χρυσάνθη Παπαγρηγορίου, Βικτωρία Αγοραστού, Βασίλης Παπαδόπουλος, Αντώνης Δουκέλλης

Αρθρογράφοι

Αντιγόνη Μώρου,  Άρης Κυριαζής, Τζανέτος Σταυράκης, Χρήστος Σταυράκογλου, Δημήτρης Βανέλλης, Θανάσης Πέτρου, Αλεξάνδρα Τσερεμέγκλη, Ανδρέας Τύρος, Δημήτρης Δελήβεης, Κωνσταντίνα Βάκκα-Κυριαζή, Θεμιστοκλής Μυζίκας, Αιμιλία Λίτινα, Αγλαΐα Γκαγκανέλλη, Μιχάλης Τραπεζανλής, Παναγιώτης Σκορδάς, Βάσω Αλβανού, Παναγιώτης Χρυσίδης, Νίκος Γιουβάνης, Ειρήνη Βαρβαρέσσου, Ευάγγελος Αϊβαλιώτης, Αντώνης Δουκέλλης, Στρατής Μισγίρης, Δήμητρα Καφίδου, Παναγιώτης Κουτστουδής, Αργύρης Κεραμιτζής, Ολυμπία Χατζηπαναγιώτου-Σταυράκογλου, Στρατής Καραβασίλης, Ελευθερία Καραβά

Τράπεζα αίματος

Ο Σύλλογος Καλλονιατών Λέσβου δημιούργησε σε συνεργασία με το Αρεταίειο Νοσοκομείο Τράπεζα Αίματος για τα μέλη και τους φίλους του Συλλόγου στην Καλλονή και στην υπόλοιπη Ελλάδα. Σε αυτήν την προσπάθεια προσφοράς, σας θέλουμε όλους αρωγούς και συμμέτοχους. Ο Σύλλογός μας έχει εγγραφεί στο Εθνικό Μητρώο Εθελοντών Αιμοδοτών.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

πληροφορίες

Το ΔΣ του Συλλόγου που εξελέγη στις αρχαιρεσίες του Μαρτίου 2015

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Διαβάστε το ιστορικό ίδρυσης του Συλλόγου Καλλονιατών Λέσβου.

 ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Οι χορηγίες των μελών του Συλλόγου Καλλονιατών για την ενίσχυση του Συλλόγου και την έκδοση του περιοδικού.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

κοινωνική ζωή

Για να διαβάσετε τα κοινωνικά νέα του τόπου, όπως βαπτίσεις, γάμους, πένθη ή άλλα κοινωνικά γεγονότα πατήστε ένα από τα παρακάτω κουμπιά.

Για να καταχωρήσετε το δικό σας κοινωνικό γεγονός, ακολουθήστε τις οδηγίες της καρτέλας "καταχωρήστε".

ΒΑΠΤΙΣΕΙΣ  ΓΑΜΟΙ

ΠΕΝΘΗ  ΑΛΛΑ

Για να καταχωρήσετε ένα κοινωνικό γεγονός ανοίξτε τη φόρμα καταχώρησης πατώντας το κουμπί "ΦΟΡΜΑ" και συμπληρώστε τα απαιτούμενα στοιχεία και την κοινωνική είδηση. Τέλος πατήστε το κουμπί "ΑΠΟΣΤΟΛΗ" και το κείμενό σας θα δημοσιευτεί στην ιστοσελίδα το συντομότερο δυνατό καθώς και στο αμέσως επόμενο τεύχος του περιοδικού στη στήλη "κοινωνική ζωή".

ΦΟΡΜΑ

ποιος παρακολουθεί

Αυτήν τη στιγμή επισκέπτονται τον ιστότοπό μας 5 επισκέπτες και κανένα μέλος

ο καιρός

Επικοινωνία

Email: (το δικό σας)
Θέμα:
Μήνυμα:

Στοιχεία επικοινωνίας

τηλέφωνο Συλλόγου: 2109242492

email: takalloniatika@gmail.com